Mire jó a keresőoptimalizálás?
A keresőmotorok körüli felfordulásnak köszönhetően egyre többen kezdenek el töprengeni azon, hogy vajon a keresőoptimalizálás hasznos befektetésnek bizonyul-e majd az elkövetkező időszakban. Szerencsére még a Google változtatásai ellenére is jelentős hasznos hozhat az online marketing ezen formája: most összegyűjtöttünk néhány okot, melyekért érdemes lesz 2014-ben is a keresőoptimalizálás mellett dönteni, valamint növelni a rá fordított összeget.
A Google világossá tette mindenki számára, hogy nem fogja tolerálni a különféle trükköket, melyek etikátlan módon javítanak egy oldal helyezésén. Erre a jövőben még nagyobb figyelmet fordít majd a vállalat, így például a tartalmak duplikálása, vagy a kulcsszavak halmozása nem lesz elfogadott, ezért aki ilyen módszerekhez fordult korábban, kénytelen lesz taktikát váltani. Nemrég még arra is lehetőségünk nyílt, hogy mindössze akár heti egy ötszáz szavas blogbejegyzéssel jelentős forgalomnövekedést generáljunk, ám egyre nagyobb szerephez jutnak az ennél hosszabb tartalmak, a jobb eredmények eléréshez több időt kell majd fordítani irományainkra. Várhatóan körülbelül 1000 szavas tartalmakra lesz szükség, ami később akár 2000-re is nőhet majd. Az igényesen megszerkesztett, valóban hasznos információkat rejtő tartalmak jóval nagyobb szerephez jutnak, melyekkel remekül építhetjük cégünk megítélését, ezért kiemelten fontos lesz nagyobb figyelmet fordítani rájuk.
Végül de nem utolsó sorban, a keresőoptimalizálás sikeressége érdekében fontos olyan céghez fordulni, amely hosszú távú eredményekben gondolkodik, és képes megfelelő mértékben kombinálni az erős tartalmat a közösségi médiával, ugyanis ily módon lesz igazán kedvező a végeredmény.